سجل إعجابك بصفحتنا على الفيس بوك لتصلك جميع مقالاتنا

بحث فى الموضوعات

الأحد، 12 أكتوبر 2014

مع مانجا (بلا نيلة): قليل من الحياء


إمبارح باليل موبايلي رن 
رقم غريب رديت 
- آلو. 
- آلو إزيك يانور. 
- الحمد لله مين معايا. 
- أنا أحمد بتاع المعادي .
- أفندم مش فاهمة 
- أنا اتكلمت معاكِ عالفيس من يومين 
- نعم !!!
- أنا أحمد بتاع المعادي 
- حضرتك أنا مش فاكراك وغالباً معرفكش ممكن أعرف جبت رقمي منين 
- جبته من الفيس 
- نعم !!!!
- أيوة جبت رقمك من بياناتك علي الفيس 
- آسفة والله مبتكلمش مع حد معرفوش 
تخيل وتخيلي نفسك كده واحد طلبك وبيقولك أنا أحمد بتاع المعادي وأنا قاعدة جنب جوزي يعني في ظروف تانية في ناس ممكن بيتها يتخرب بمكالمة لطيفة زي دي 
مش معني إن بياناتنا متاحة علي الفيس أنك تنتهك خصوصية الناس وتطلب أي حد علي مزاجك في أي وقت, التطفل ده حاجة مقرفة جداً ياريت يبقي في شوية أسمه إيه؟!,  ده أحترام علي شوية بتاع ده أدب ومعاهم قليل من الحياء. 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق